donderdag 30 januari 2014

Slot-it regelaar welk type?

Laatst was ik bij Klaas en vroeg hem wat het verschil was tussen de SCP1.1 regelaar SCP01b en SCP01c en hoe je dit kunt zien. Volgens Klaas kun je het zien aan de printplaat er is nl. een brug gesoldeerd bij de 1 en bij het andere type niet. Je moet ze dan naast elkaar leggen om het goed te zien maar er zit een verschil in.
Maar er is een eenvoudiger manier namelijk de kleur van de draden.
SCP01b (positive wiring) Zwart Rood Geel (Black Red Yellow)

SCP01c (negative wiring) Zwart Wit Rood (Black White Red)

Afgelopen jaar had ik problemen met mijn regelaar en nu weet ik dus waar het aan ligt. Dus binnenkort een andere cartridge aanschaffen.

Als er nog andere betere manieren zijn dan hoor ik dat graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten