Afgelopen week de laatste baan, baan 4 aangelegd. De baan is heel vlak met een aantal lange rechte en een technisch stuk met veel bochten. Het betere gas en rem werk zeg maar. Met deze laatste baan heb ik alle varianten wel gehad waarbij ik delen uit de vorige die goed lopen heb behouden. En niet geheel onbelangrijk ik heb een analoogbaandeel tussengevoegd zodat ik ook met analoog kan rijden. Wel eerst alle stekkers er uit en kijken of alle wissels goed staan. Als iemand een betere manier weet om dit op te lossen dan hoor ik dat graag.
dinsdag 8 november 2011
Baan 4
Afgelopen week de laatste baan, baan 4 aangelegd. De baan is heel vlak met een aantal lange rechte en een technisch stuk met veel bochten. Het betere gas en rem werk zeg maar. Met deze laatste baan heb ik alle varianten wel gehad waarbij ik delen uit de vorige die goed lopen heb behouden. En niet geheel onbelangrijk ik heb een analoogbaandeel tussengevoegd zodat ik ook met analoog kan rijden. Wel eerst alle stekkers er uit en kijken of alle wissels goed staan. Als iemand een betere manier weet om dit op te lossen dan hoor ik dat graag.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Hoi je hebt al 3 testrijders die mee willen doen?
BeantwoordenVerwijderenhttp://marcstouten.blogspot.com/2011/10/slotracetrack-circuit-de-la-montre-baan.html
Lijkt mij een leuk plan komende weken ga ik de baan verzinken, raceklaar maken en dan kunnen jullie langskomen. Het wordt waarschijnlijk wel analoog.
BeantwoordenVerwijderen