maandag 13 januari 2014

Group-5

Afgelopen week besloten deel te nemen aan het Group-5 kampioenschap 2014. Moest er nog steeds een keer van komen dus maar de stoute schoenen aangetrokken en ingeschreven. Was nog net op tijd want het maximaal aantal deelnemers was bereikt nadat ik ingeschreven had.
Foto
Afgelopen zaterdag een auto aangeschaft, het is de SCHNITZER BMW M1 geworden.

Zondag een paar uur besteed aan het afstellen van de auto o.a. gewicht en spoorbreedte, daarna met zoon lief rondjes gemaakt op de baan. Mijn zoon heeft van zijn verjaardagscenten ook een Gr.5 gekocht. Zo trots als een pauw heeft hij zijn eerste echte slotrace auto gekocht. En wel een Porsche 935/78 Moby Dick zodat we samen kunnen rijden en oefenen. 

Hij is nu nog een beetje te jong maar over een paar jaar kan hij waarschijnlijk ook deelnemen.


De toppers naast elkaar, de BMW ligt nu nog voor maar voor hoelang nog!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je meedoet Ron, het is een interessante klasse, waar pittig wordt gereden, de nationale top doet mee.
    Ik was net te laat, maar er doen in ieder geval 2 Speedtrackers mee, Jos en Tom.
    Roel
    Succes, maar vooral veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roel bedankt het succes zal ik nodig hebben, het plezier heb ik al. Druk met trainen en het afstellen van de auto.

    BeantwoordenVerwijderen