maandag 8 april 2013

Problem solvt

Het probleem met de regelaar is opgelost. Waarschijnlijk komt het doordat 1 regelaar defect is waardoor er sluiting ontstond, helemaal zeker ben ik er niet van maar ik heb nu 1 regelaar die perfect werkt en de ander is zo dood als een pier. Zodra ik deze in de DS box stop geeft hij gelijk sluiting, ik kan echter niets vinden wat er op duidt dat er sluiting in zit of is geweest.Iedereen trouwens bedankt voor het aandragen van oplossingen.

Nu op naar de volgende uitdaging, het op de monitor krijgen van de ronde tijden. Iemand ervaring met LapTimer2000 en een USB aansluiting?

2 opmerkingen:

  1. das pech hebben! En heb je het al kunnen resetten via tutorial Slot-it site?

    Laptimer2000 gebruik ik zelf ook. OOk met USB geprobeerd maar niet gelukt. Printerpoort werkt feilloos. Zie mijn blog van afgelopen week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad pech. Ik heb de regelaar ook niet kunnen resetten om dat er geen spanning op komt. Mijn andere heb ik wel gedaan en werkt verder perfect. Ik heb een seriële kabel gehaald en ga hem zo proberen aan te sluiten. Tip via het slottrack forum USB werkt nl. niet.

    BeantwoordenVerwijderen